wtorek, 11 listopada 2014

023. Ciąg dalszy...

Hej!:* Dzisiaj zaprezentuje Wam ciąg dalszy fit foto wyzwania... a jutro może napiszę jakiś dłuższy post.
dzień 5: trening
Focus T25! Super trening- polecam :)

dzień 6: białko
Jajka. Czasami jak mam ochotę to mogę jajecznice czy kanapki z jajkami jeść codziennie :p. Zdrowe i pożywne :)

dzień 7: przyprawa
Ostatnio u mnie w domu często gości CHILI. Niegdyś nie lubiłam ostrego a teraz nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek dania bez dodatnia szczypty tej przyprawy ;). Przyspiesza metabolizm, a i obiadki stają się pyszne!:)

dzień 8: sprzęt do ćwiczeń.
Guma, jak już nie mam siły 'walczyć' z ciężarkami guma wkracza do gry ;). 

dzień 9: organizacja
Od pewnego czasu mam tak, że lubię sobie wszystko notować... Co muszę zrobić, co mam zamiar zrobić... W ten sposób też się motywuje, czytam listę planów i na koniec miesiąca jestem (?) zadowolona z efektów :). W telefonie mam aplikacje piszę: co zjadłam, kiedy i ile ;). Staram się mieć wszystko pod kontrolą.

dzień 10: fit
PRAWIE :). Mój (nie)idealny brzuszek...

dzień 11: polskie superfood

Nie mogłam się zdecydować... Na pierwszym zdjęciu naleśnik z gyrosem, a na drugim rybka z ziemniaczkami, i czerwoną kapustą. 

Dzisiaj kończę. Miłego oglądania zdjęć. Buziaki!






8 komentarzy:

  1. buszek bardzo fajnie wygląda :) całkiem fit ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzuszek jak dla mnie całkiem fit!
    Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też przygotuję podobny post :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Focus jest dobry a brzucha chyba nie muszę komentować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy potrzebuję szybkiego i pożywnego posiłku, zawsze stawiam na jajka. ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajny masz brzuszek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię sobie zapisywać swoje plany i potem je skreślać w swoim kalendarzu :D

    OdpowiedzUsuń