niedziela, 16 listopada 2014

024. Kolejne fotki :)

Cześć! :) Dzisiaj zaprezentuje Wam kolejne fotki do #fitfotowyzwanie2 i parę zdjęć z wczorajszej sesji... ;-)

dzień 12: wspomnienie
15.07.2010 <3 Mój brat przyszedł na świat...;)

dzień 13: smak.
...najsłodszy :*

dzień 14: ulubiona aktywność
...chyba obstawiam jazdę na rolkach...;-)

dzień 15: film
Obejrzany ostatnio w kinie :)) (gdzie przy okazji przyplątało się do mnie jakieś grypsko :P :( )

dzień 16: dieta
...albo raczej efekty diety...:)

* * *
Br, ten tydzień miałam strasznie zalatany, więc ciesze się, że już się kończy... W sumie od jutra nie zapowiada mi się nic lepiej. W każdym razie, tydzień niby męczący, ale bardzo przyjemny. Od niedzieli zaczęłam już powoli piec pierniki na święta, robić porządki... Pranie firan, mysie wszelkich kryształów, kieliszków i innych pierdołek babci... Nie znoszę zmywać...:) Mimo przeziębienia wzięłam się też za swoje treningi co dobiło mnie jeszcze bardziej... W czwartek byłam na praktykach, wymasowałyśmy z koleżanką kręgosłupy i poszłyśmy do domu. A weekend... szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła... :( Chociaż jest jedna miła perspektywa weekendu, albo i dwie... Kupiliśmy z Przemkiem PIĘKNĄ choinkę i poszliśmy na sesje zdjęciową :). Jestem mega zadowolona z efektów. <3 No nic... Zbliża się powoli moja godzina, więc trzeba powoli kończyć... A jutro? Pobudka o 5, trening, szybki prysznic, śniadanko, i o 7 autobus do szkoły, gdzie spędzę cały boży dzień. Zajęcia do 14:35, potem na 16 kurs i do domu wrócę dopiero po 21... Trzeba jutro zrobić sobie jakieś wartościowe jedzonko...:) Pokaże Wam jeszcze kilka fotek...










BUZIAK!



9 komentarzy:

  1. Rolki <3
    Świetne zmiany na blogu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzuszek już świetnie wygląda. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te zdjęcia z sesji masz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od dzisiaj jestem na diecie <3
    I kurczę nie umiem jeździć na rolkach :(
    A sesja wyszła ładnie :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną miałaś sesję zdjęciową :) I szczerze zazdroszczę wytrwałości i motywacji w jeżdżeniu na rolkach, super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te fotki! :)
    A twój brzuch faktycznie wygląda imponująco, jak najbardziej widać efekty Twoich starań i wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń