niedziela, 28 grudnia 2014

027. Święta święta i po świętach :)

Cześć Kochani!:* I mamy już niedziele, po świętach, i po tych kilku wolnych dniach. Święta Bożego Narodzenia minęły mi zdecydowanie za szybko... Tyle przygotowań, gotowania a potem siadasz do stołu i jak, z bata strzelił jest już po wszystkim. W tym roku wigilię przygotowywałam samodzielnie, smażyłam rybki, zrobiłam rybę w sosie słodko-kwaśnym, po grecku, makiełki, śledzie w śmietanie, i w pomidorach... tradycyjnie ugotowałam pyszny barszczyk i zrobiłam drożdżówki z grzybkami, których nawet nikt nie ruszył :(. Ogólnie podczas wigilii moim daniem numer jeden są pierogi, więc objadałam się tylko nimi. W tym roku świętowanie zaczęliśmy szybko, bo już przed 17, ale zaprosiłam kuzynki a jedna z nich ma półroczną córeczkę, która szybko chce chodzić spać...;) Druga kuzynka siedziała prawie do 22. Po wieczornym sprzątaniu męczyliśmy z narzeczonym Diablo III na pleju :D. W pierwszy dzień świąt pojechaliśmy do teściów, a w drugi teściowie przyjechali do Nas. Moja babcia jak zwykle poszalała i nakupowała mięsa, karkówki, kaczki, gęsi i będziemy to jadły chyba do Wielkanocy.... Ogólnie z przebiegu świąt jestem zadowolona, ale ubolewam, że nie było śniegu, jakoś nie czuło się tego klimatu. 

Wigilia :) W trakcie oczekiwania na gości.. :)


A tutaj w prezencie :p. Spódnica od kuzynek a sweterek od teściowej ;D. Przyjechała z teściem na obiad, to trzeba było się zaprezentować :)

A to taki skromny prezent dla mojego Przemka :). 365 karteczek, 365 sentencji na każdy dzień. Codziennie od 1.01.2015 musi wyciągnąć jedną karteczkę i ją przeczytać... Mam nadzieje, że jeszcze nie dopadł się do słoika tylko wytrwale czeka. Prezent od serca!!!! < 3

Moja mała śnieżynka :).

Chciałabym Wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku, niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy niż ten obecny :). BUZIAKI!:*

1 komentarz:

  1. Happy New Year!!! nice photos!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela

    OdpowiedzUsuń