środa, 1 kwietnia 2015

039.

Cześć i czołem! Jak tam przygotowania do świąt? Ja w tym roku mam dobrze bo jadę do teściów, więc zostaje mi tylko upieczenie babki, babeczek, drożdżowego i bez...;) W piątek od rana będę buszować w kuchni. W sumie to wolę gotować niż wypiekać, ale to akurat moje 'specjały' i nie zapeszając zawsze wychodzą wyśmienite. Ogólnie to trochę przeraża mnie wizja świąt, tego siedzenia i jedzenia. Dobrze, że to tylko dwa dni. Dzisiaj weszłam na wagę i pokazała mi 53,4 i to jest kolejny powód, żeby nie jeść za dużo. (Muszę powiedzieć sernikowi stanowcze NIE).
Ja słodyczom mówię stanowcze NIE a narzeczonego nakłaniam do grzechu i serwuje mu takie pyszności: 
Naleśniki z bananem, czekoladą i lodami...;) Zjadł dwa i poległ biedak. Nie zaszalałam z obiadem, więc postanowiłam zrobić mu super deser. Jak to mówią przez żołądek do serca.

Efekt weekendowego biegania, w sumie to czas bez szału, biegłam z koleżanką, więc całą drogę trajkotałyśmy..;) 
 
Wczorajsza przebieżka do lasu ;-) Deszcz padał, wiało... Mimo wszystko dałam radę :)

Dzisiejszy trening. Chciałabym przebiec 10 km, może w tym miesiącu uda mi się to dopracować.

Smacznego jajka, Świąt jak z bajkiI niech Wam zając przyniesie podarki.Pięknej święconki, udanych wypieków,Żeby ten czas był najmilszy na świecie.I taka tradycja jest w tym kraju,Żeby w śmigusa Was zmoczyć miało.Spokojnych świąt wszystkim życzę! ;-)



6 komentarzy:

  1. o mamusiu wyglądaja przepysznie ! :) WYTRWAŁOŚCI :*
    Obserwujemy? daj znać u mnie ;)
    K L I K :)
    BUZIAKII :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam w święta możesz odpuścić:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeejku chyba sobie zrobię jutro ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem w trakcie walki o idealne ciało, super, że coraz więcej kobiet decyduje się na zdrowy tryb życia :) Wesołych Świąt!!:)x
    http://indie-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń