poniedziałek, 20 kwietnia 2015

041.

Cześć Kochani! :) Jak mija Wam poniedziałkowe południe? :) Mi całkiem przyjemnie. Dzień zaczęłam o 5 rano, musiałam zrobić narzeczonemu naleśniki do pracy, więc miałam trochę roboty. Następnie poranny trening a potem pyszne śniadanko:

...owsianka z bananem i odżywką truskawkową :). Pyszotka! Chwile się pokręciłam, zrobiłam herbatę Miśkowi i kanapeczkę. Ja na nogach od 5 a On się wylegiwał prawie do 7, a potem pojechaliśmy do Leszna- mnie podrzucił do szkoły a sam pojechał do pracy.

Z racji tego, że dzisiaj mam urodziny (i jedzenie nie tuczy, a o tortach i babeczkach już nie wspomnę... aaa i o kluskach łyżką kładzionych) to czekała na mnie, na ławce taka mała babeczka... a pod ławką drugą na wypadek gdyby w tej się krem rozpuścił.....:) Obie były baaaaardzo pyszne. Dziękuje :*! 

I jeszcze własnoręcznie zrobiona poduszeczka...;)

Torcik ;-)

                           
A po obżarstwie próba spalania kalorii. Ja i moje grubiutkie nóżki dałyśmy radę!!!!!!!:)
* * *
 Dawno mnie nie było, więc zaprezentuje Wam parę ostatnich fotek:







Niedzielny spacer do mini zoo :)



Sobotni bieg 'Transplantacja to życie' :) 5 kilometrów, więc dałam radę.


I wieczorna imprezka. ;)
Tydzień minął tradycyjnie na szkole, nauce i treningach :) Teraz jeszcze dodatkowo wzięłam się za szukanie pracy, więc trzymajcie kciuki!!!!!!:) Buziaki!


9 komentarzy:

  1. Jakie grubutkie nóżki, co Ty mówisz? :p to w takim razie wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat:) zazdroszcze kondycji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. SERIO wstałaś o 5 rano, żeby zrobić naleśniki do pracy narzeczonemu?? PODZIWIAM CIE :D ja o 6.30 mam problem żeby wstać :)
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)

    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana spóźnione Wszystkiego Najlepszego!!!!:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione, ale szczere - wszystkiego co najlepsze!:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Kobieto, grubiutkie nóżki? Powiem brzydko: PUKNIJ SIĘ W ŁEPETYNKĘ! Są bardzo ładne i kobiece. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazda czekam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń