niedziela, 10 maja 2015

043. Zakręcone dni :))

Cześć Kochani! Co tam u Was? Ja jestem w trakcie przygotowywania kolacji, więc postanowiłam, że w między czasie coś naskrobię. Moje ostatnie dni były baardzo zakręcone, trochę pozmieniały się moje plany, dni itp itd. W piątek zadzwoniła moja mama, że w niedziele przyjeżdża z bratem, i zostawia go u nas, więc teraz mam w domu jednego lokatora więcej, czyli dodatkowe sprzątanie i pranie... A mój pięcioletni brat ma chyba HOPLA na punkcie czystości... bo tylko jak coś mu spadnie na bluzkę to krzyczy, że mam ubrać mu nową :p Teraz to tylko piorę. Br. Jednak... Nim zdążył uziemić mnie w domu to zaliczyłam z narzeczonym i rodzinką wypad do Kórnika, akurat były dni magnolii. Piękne widoki i kwiatki..;)


















A po powrocie do domu mieliśmy miłe spotkanie :D, moja mama poznała się, z moją teściową, nie ma to jak zacieśnianie więzów, heh. Ogólnie to muszę urwać kontakt babcia-teściowa bo już sobie wtórują co do naszego weselnego jedzenia, zamiast twardo trzymać moją stronę to babunia się z mamą zgadza.... Nie ma lekko w życiu. 
A od poniedziałku brat nie spuszcza mnie z oczu, tylko by się chciał przytulać... Całuje mnie po rękach i mówi, że 'Przemek też musi, bo przecież lubisz'. Słodziak ;). A w sklepie rzuca mi słodkie teksty w stylu 'Kocham Cię'. Mały dżentelmen :))). rano jak wstaje żeby iść poćwiczyć to przychodzi i grzecznie patrzy. Szkoda tylko, że co do jedzenia muszę go szantażować. Ledwo otwiera oczy i już mu słodkie w głowie. A w sobotę miałam wychodne i poszliśmy ze znajomymi do kina na Avengers: Czas Ultrona ;) Bardzo fajny film, przyjemnie się oglądało, efekty świetne, więc polecam wszystkim. :) Od kiedy jestem z moim przystojniakiem pokochałam filmy fantasty, komiksowe i inne 'nerdowskie' gadżety :D. Teraz tylko czekam na kolejną część Star Wars. W piątek może wybiorę się na Wiek Adaline, a w kolejny weekend kolejna część Mad Maxa. Kinowy maj mi się przytrafił. A tak poza tym to życie mi leci bez zmian... Na dzisiaj kończę, idę coś może poczytam i pójdę do łóżka. Buziaki!


19 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz:) A na Star Wars ja tez czekam... ale to w grudniu dopiero:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia ;) podobają mi się te różowe trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne zdjęcia i masz super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam młodsza też przebierałam się widząc jakąś małą plamkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam magnolie. Fajne djęcia - przyjemnie się ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, a miłość niech kwitnie jak te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że mam starszego brata! :D
    A widoku przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Tym zamku rok temu, bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wycieczka, lubię tego typu wypady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, wiosenne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia :)
    http://paperlifex33.blogspot.com/2015/05/choies-jacket.html zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń