niedziela, 24 maja 2015

045. Tydzień przerwy.

Cześć! Dzisiaj zakończyłam swój plan treningowy p90x3 :), który trwał trzynaście tygodni. Było ciężko, jednak jestem bardzo zadowolona, że udało mi się dotrwać do końca. Codziennie rano kiedy wstawałam z łóżka wiedziałam, że najpierw trzeba iść poćwiczyć bo inaczej nie będzie to dobry dzień... Teraz postanowiłam zrobić sobie tydzień odpoczynku, bo ćwiczę codziennie bez przerwy już od WRZEŚNIA! Jak ten czas szybko leci, a pomyśleć można, że dopiero co zaczęłam ćwiczyć a tutaj już tyle czasu minęło. W przyszłym tygodniu zabieram się jeszcze raz za p90x3 bo chce zrobić dodatkowy miesiąc, mogłabym teraz, ale moje mięśnie wołają o odpoczynek. Kładę się do łóżka i czuje jak mnie wszystko boli. Trochę relaksu na pewno mi nie zaszkodzi- może wyskoczę na rolki albo rower, bo w końcu krótka przejażdżka to nic nadzwyczajnego :).






Znalezione na YT, kiepskiej jakości, ale może ktoś z Was skusi się na ćwiczenia z Tonym :)) Polecam!:))

* * *
Jestem blada jak córka młynarza *.* Myślę, żeby wybrać się do solarium, byłam tam aż raz w życiu, i jakoś solarium nie jest dla mnie, ale jakoś chciałabym dobrze wyglądać, przydałoby się trochę zarumienić... < ;



 ...serduszka :))

A niedawno przyszła do mnie 'Dieta bez diety' ... ;) W sumie znalazłam w niej dużo porad, o których czytałam już dużo razy, ale mimo wszystko jest to bardzo przyjemna lektura. Nawet babcia się za nią wzięła i co chwile opowiada co tam ciekawego wyczytała.
A ja teraz wracam do swojej książki... Pora kontynuować i wgłębić się dalej w losy o Jacku Reacherze. Trzymajcie się! Buziaki! :)

8 komentarzy:

  1. Normalnie jakbym widziała siebie :D Też mam na imię Ola, jestem ruda, noszę okulary, blada jak ściana i również ćwiczę. Na solarium nigdy nie byłam :/ Wielki szacun za px90, ponieważ to ciężki trening. Ja na razie bazuje na Jillian Michaels ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam nigdy na solarium i raczej szybko tak nie zawitam. Jestem blada, ale co z tego? Wyjdę w bikini to będę świecić. Opalenizna z solarium wcale nie wygląda dobrze. Czasem stosuję bronzery do ciała. Alternatywa dla solarium. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam ćwiczyć od dziś..obym wytrwała :) też jestem blada, ale na to już nawet solarium mi nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie byłam na solarium i się nie wybieram, wolę już jakiś samoopalacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim ostrym reżimie treningowym zasłużyłaś na odpoczynek! I wyglądasz świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ćwiczyłam z Chodakowską ale byłam chora i przestałam ale teraz nie potrafię sięzmotywować ;/ :(podziwiam cie.

    OdpowiedzUsuń