poniedziałek, 1 czerwca 2015

047. Nowy miesiąc, nowy trening! ;-)

Cześć i czołem! Na samym początku życzę Wam wszystkiego dobrego z okazji dnia dziecka, bo w końcu dziecko zawsze się w nas kryje. Dzisiaj nowy miesiąc, tydzień, dzień treningu. Po mojej tygodniowej przerwie w końcu wróciłam do ćwiczeń, ogólnie nie mogę powiedzieć, że czas odpoczynku był miły, ale co trening to trening! Zaczęłam ostatni miesiąc p90x3 elite. Dostało się mojemu brzuchowi, plecom i ramionom, ale nie ma to jak poczuć tą moc i zmęczenie po treningu!!<3 Chciałam jeszcze dzisiaj wybrać się biegać, ale musiałam pozałatwiać sprawy na mieście, potem pojechałam do Leszna na chwilkę do szkoły, wskoczyłam do sklepu, wróciłam do domu i była 13:30. Brzuch wołał 'NAAKARM MNIE KOBIETO' i nim zrobiłam szybki obiad, zjadłam było po 14 i trzeba było posprzątać w kuchni, i wziąć się za powtarzanie materiałów do szkoły. Początek tygodnia zaczął się intensywnie, więc pewnie cały tydzień taki będzie. Jutro od rana też mam jeszcze naukę, sprzątanie, lekarza i latanie po mieście. Jestem teraz bez babci, więc wszelkie obowiązki spadły na mnie ;). A tak z innej beczki... Od września chce się zapisać na jeszcze jeden kierunek, ale nie mogę się zdecydować. Myślałam żeby zapisać się na kierunek technik elektroradiolog, jednak zjazdy są co weekend, w dodatku przez dwa lata i nie wiem czy będę miała czas, póki co siedzę w domu, ale od września chciałabym iść do pracy, potem wyjdę za mąż i jak mój będzie miał wolne weekendy to ja będę jeszcze przez 1,5 roku musiała biegać do szkoły i nici, z spędzania czasu razem ;x. Teraz przez ten miesiąc jak był mój brat niby byliśmy razem, a niby osobno. Chodzi mi po głowie jeszcze PODOLOGIA I PIELĘGNACJA STÓP oraz INSTRUKTOR FITNESS. Nie mogę się tylko konkretnie zdecydować na co chce iść. W sumie to myślę, żeby w jednym roku zrobić jedno, a w drugim drugie. To są akurat kierunki roczne, co drugi weekend, mniejszy koszt niż kierunek wymieniony wyżej, i w sumie planowałam to zrobić... Teraz jak przyszło już co do czego, że czas się zapisywać mam mętlik w głowie, br. Muszę się z tym przespać do środy i coś zdecydować. 
* * *
Jeszcze PIĘTNAŚCIE miesięcy i nadejdzie  TEN dzień. Powoli się do tego przymierzamy. Przeglądałam ostatnio zaproszenia, księgi gości, prezenty dla rodziny, i wszystkie inne ważniejsze i mniej ważne rzeczy związane z weselem :). Kumpela już zapowiedziała, że pożyczy mi niebieską podwiązkę, więc będę miała dwa w jednym- niebieskie i pożyczone. Ogólnie rzecz biorąc to ważniejsze kwestie mamy już załatwione bo: sala jest, orkiestra jest, fotograf jest. Kwiaty do kościoła też mam wybrane, pozostał mi tylko bukiet, ale też nie mam pomysłu na niego. W pierwszej chwili marzyły mi się goździki, najlepiej to różowe, ale teraz nie wiem czy nie skusze się na jakiś kolorowy bukiet... 
Powiem tak... Tyle się tego wszystkiego naoglądałam przez ostatni rok, że jak mi się podobało wszystko to teraz nie podoba mi się NIC. Moja fryzjerka miała racje, że ja za dużo siedzę i dumam. MAKABRA,
* * *


Liebster Blog Award nominacja od Zdeterminowanej Any, dzięki! ;*
1. Twój ulubiony owoc i dlaczego? 
Jabłka! Pod każdą postacią- są z nami cały rok, wyśmienicie smakują na ciepło, zimno, zapiekane, gotowane. Szaleje za nimi w wersji zapiekanej z makaronem- mój rarytas :)
2. Co czyni Cię szczęśliwą?
Ojj, dużo tego. Jestem szczęśliwa dzięki moim bliskim, szczególnie uszczęśliwia mnie mój przyszły mąż, świadomość, że mam kogoś na kogo ZAWSZE mogę liczyć i wesprze mnie, w trudnej chwili. Ciesze się kiedy osiągnę jakiś swój cel, spełni się moje marzenie, i takie niby nic, a tak wiele: szczęście sprawia mi uśmiech najbliższych! :)
3. Jakie jest Twoje motto?
"Przyjemność ma się do szczęścia mniej więcej tak, jak drzewo do ogrodu; nie ma ogrodu bez drzew, ale drzewa, nawet w wielkiej ilości, nie stanowią jeszcze ogrodu."
4. Masz możliwość zabrania trzech rzeczy na bezludną wyspę. Co to jest?
-książka, notesik, długopis.
5. Czym zajmujesz się w wolnym czasie?
Sport, nauka, gotowanie, spacery :)
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Ostatnio oszalałam na punkcie książek opisujących losy Jacka Reachera ;) Jeżeli lubicie thrillery to gorąco polecam!! :)
7. Jakiej muzyki słuchasz?
RAP, HIP-HOP! :) Demonologia <3.
8. Siłownia, fitness czy ćwiczenia w domu? Dlaczego? 
Ćwiczenia w domu- mam odpowiedni sprzęt, mogę wstać rano i wziąć się za ćwiczenia nie zważając na nikogo. Chodziłam na siłownie, ale domek i tak wygrał :)
9. Jak spędziłam swoje najwspanialsze dotąd wakacje?
Weekend w Wąsowie z Miśkiem ;). Romantyczna kolacja a potem kąpiel przy świecach, jednak mam nadzieje, że jeszcze dużo przede mną!!!
10. Jakie jest Twoje ulubione miasto na świecie?
Chyba nie ma takiego, nie widziałam zbyt wiele. Ostatnio spodobał mi się Landsberg, ale nie mogę na 100% powiedzieć, że jest to moje ulubione miasto.
11. Dlaczego wybrałaś taką nazwę bloga? 
Nie mogłam się na nic zdecydować, a nazwa mówi sama za siebie, że wszystkie ważne i mniej ważne chwile są cały czas przede mną :).
* * *
Uciekam, buziaki! ;) 

12 komentarzy:

  1. Podologia jest całkiem przyszłościowa bo mało kto lubi robić ze stopami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, że jak szukam czegoś dłuższy czas to później nic mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag:),a co do kierunku to ja bym wybrała tego instruktora:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię jabłka:) mogę jeść je cały rok! najlepiej z takim posmakiem gruszkowym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no jak chcesz być instruktorem fitness to musisz bardzo to lubić przede wszystkim no i prowadzić zdrowy styl życia, mieć zadbaną sylwetkę, żeby dawać przykład innym :) no ale jak widzę po tematyce bloga to chęci i motywacji nie brakuje, więc czemu by nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się marzą goździki i zdania nie zmienię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem z własnego doświadczenia, że wybór studiów warto przemyśleć, by później nie żałować :) Trzymam kciuki, byś podjęła odpowiednią decyzję :D

    Co do ślubu.. niby tyle miesięcy, a pewnie zleci jak nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że masz tyle ambicji :) na pewno warto przemyśleć i realizować je po kolei, a za to dobrze :)
    Wspaniale musi być tak odliczać dni do tego Dnia! Czas minie bardzo szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również rozglądam się za wszystkim co związane ze ślubem i weselem, ale na razie żadnych konkretnych planów, bo i daty nie mamy. :)
    Dzięki, że wzięłaś udział w zabawie! :*

    OdpowiedzUsuń