środa, 17 czerwca 2015

050.

Cześć Dziubaski!!!;) Jak wam mijają dni? U mnie ogólnie bez szału, pogoda się coś popsuła :(. Tradycyjnie swoje dni zaczynam o szóstej rano i walczę, z treningami. Moja sprawność fizyczna jest już coraz lepsza. W poniedziałek byłam jeszcze na zajęciach bo miałam ostatnie zaliczenie- ogólnie to już była tylko formalność, ale obecność musiała być. Wczoraj poszłam do kuzynki, gdyż jej córka złapała rota-wirusa i męczą się biedne w szpitalu. Wróciłam do domu, zebrałam się, w sobie, i zrobiłam jeszcze mały trening- 10 km zaliczone, czas poprawiony o całe 5 minut. Szału nie ma, ale i tak jestem z siebie dumna. Dzisiaj wstałam  rano, trening, zakręciłam się i pojechałam na zajęcia- ćwiczyliśmy próbne testy do egzaminu. Ogólnie powtarzam też w domu, ale co razem w grupie to zawsze inaczej bo jeszcze można się paru rzeczy podpytać, skoczyłam później do szpitala i wróciłam do domu. Dzisiaj nim wróciłam to była 18, wyszłam z psem na spacer zjadłam śniadanie i wzięłam się za mycie okien i odkurzanie- babcia w sobotę wraca do PL, więc mieszkanie musi lśnić ;-). Czeka mnie jeszcze mycie podłóg, łazienka i tradycyjnie mój pokój... Niestety muszę zostawić to na jutrzejszy wieczór, teściowa ma imieniny, więc jutro znów Leszno- jadę się gościć. Czwartek szybko zleci... A w piątek jeszcze idę na zajęcia bo mamy masaż, i będziemy ćwiczyć do egzaminu. Ogólnie czuje, że jestem przygotowana, ale komu, w sumie zaszkodziły ćwiczenia. Ogólnie te dwa lata zleciały nawet nie wiem kiedy, dopiero co zaczynałam szkołę, a tutaj już, w poniedziałek egzamin teoretyczny, a w czwartek praktyczny. Mam nadzieję, że zdam egzamin, będą wyniki i dostanę prace w zawodzie, w końcu nie po to się uczyłam, żeby w domu siedzieć. 

Zapisywałam się do szkoły, to w sumie miałam wiele obaw. Na zajęciach jak to wiadomo trzeba masować na sobie, kontakt z innym ciałem, obawiałam się, żeby przypadkiem mój partner do masowania zachowywał odpowiednią higienę osobistą... Moje wszystkie obawy minęły już po pierwszych zajęciach! Od razu zakumplowałam się z jedną koleżanką i masujemy się razem do tej pory. Chodziłyśmy razem na praktyki, od czasu do czasu poszłyśmy, do pracy naszej nauczycielki, żeby mieć kontakt z 'żywym człowiekiem' i zdobywać jakieś nowe informacje, i doświadczenie. W sumie prócz jednego incydentu to wszyscy pacjenci byli życzliwie nastawieni do praktykantów :). Jedna pani po zabiegu powiedziała, że dobrze ją wymasowałam i jest zadowolona, ALE miał to zrobić ktoś inny, więc oberwało mi się, za to, że dobrze wykonałam masaż. PARODIA. W sumie przez rok takiego praktycznego masowania RAZ miałam masaż całościowy, dwa razy kończynę górną a tak to same kręgosłupy i amazonki. Zwyrodnienia niestety dopadną nas wszystkich! Najbardziej chyba po szkole będzie mi brakować wypadów z Paulinką na naleśniki i mówienie sobie co tydzień, że 'to był ostatni raz...' Takie małe piątkowe grzeszki...;) 
Idę może jeszcze zrobię coś pożytecznego dzisiaj... Nie.. żartowałam, padam na twarz a tutaj dopiero 21. Lecę odpoczywać, buziaki!

11 komentarzy:

  1. Powodzenia z egzaminami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masaże :D Zazdroszcze motywacji do ćwiczeń, bo ja się już zbieram od początku czerwca i nadal NIC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam masaże ;p mialam na zajęciach kończynę górną dolną i kręgosłup . Po pierwszych zajciach plecy mnie bolały niesamowicie bo trzeba było sie wyginać we wszystkie strony ale później już było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olka! Mogę być Twoim manekinem do masażu? Błagam! Oddam wszystko za masaż! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ile bym dała teraz za masaż! :D
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, u Ciebie tak ładnie od względem ruchu! U mnie jedzeniowo świetnie, ale ruchu jak na lekarstwo ;/ A masaż bardzo by mi się przydał! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia z egzaminami.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też pogoda się popsuła i jak to zwykle bywa weekend pewnie będzie taki sam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. mam zboczone myśli jak piszesz o tym masowaniu z koleżanką :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te masaże
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń