czwartek, 6 sierpnia 2015

059. Małe zmiany!!:)

Cześć! Dzisiaj krótki post, chce Wam zaprezentować moją nową fryzurę. Moje włosy zostały przybite zeszłoroczną dekolaryzacją, więc musiałam wrócić do mojego starego koloru...:) Wczoraj byłam u fryzjera, a wieczorem musiałam jechać do Leszna- miałam autobus do Niemiec- jak wsiadłam po 20 tak spałam do 7 rano, a na miejscu byłam koło 11. 

Buziaki z autobusu...:*


Co tam droga skoro trening trzeba zaliczyć :D


Królowa jest tylko jedna, hihi. Idealnie taka korona będzie mi pasować w dniu ślubu :D.
Dzisiaj tyle, za parę dni napiszę coś więcej. Jak oceniacie zmianę?:) Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, zmiana może nie na plus, bo wcześniej również wyglądałaś świetnie, ale na pewno jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Bardzo podoba mi się styl na zdjęciu, szczególnie połączenia sukienki z torebką! No i fryzura faktycznie bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się baaardzo taki kolor włosów, a sukienka z ostatniego zdjęcia wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor teraz masz. Zmiana udana, jak najbardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna zmiana, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie Ci w tych włosach, ja swoje muszę skrócić,bo końcówki są jak strąki zbóż po żniwach :( . I strasznie podoba mi się połączenie kiecki i butów - pasują do siebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana kochana!:),naprawdę pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam Twoje poprzednie posty ponieważ nie widziałam Cię w tamtej fryzurze i uważam, że super wyglądasz! :)
    Pozdrawiam, Monika

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, królowa jest tylko jdna :)

    OdpowiedzUsuń