piątek, 11 września 2015

062. Fotki

Dzisiaj post, w którym będą przeważały zdjęcia/filmy bez większego marudzenia:) Miłego przeglądania!
Pogoda się popsuła, więc w końcu wróciłam do biegania, póki co tylko dwa razy, i to po 5 kilometrów, ale i tak jestem zadowolona, że ta aktywność fizyczna wróciła do łask. A jutro długo wyczekiwane bieganie z narzeczonym! Uwielbiam nasze wspólne treningi.


Jest siła, jest moc :D Nie ma to jak wycisk na siłowni ;)


Ostatnio polubiłam takie połączenie... Roztrzepane jajko z przyprawami wymoczone z chlebem, i myk na patelnię. A do tego sos włoski, w wykonaniu moim i babci- PYCHOTKA!

Herbatka z bambusa :)


Wczorajsza buła po siłowni i mleczko :) Mielona wołowina, ogórek, pomidory i sałata. Zamówiłam sobie w wersji bez majonezu- trochę o tę linie muszę dbać. W każdym razie spędziliśmy z Miśkiem miły wieczór, a bułka zachęciła mnie do przygotowania jej w domu ;-) 

A dzisiaj na drugie śniadanie omlet z dżemem- powoli wracają do łask.
Dzisiaj to na tyle :) Do następnego :)

12 komentarzy:

  1. Wczoraj po raz pierwszy spróbowałam omletu na słodko i jakoś dziwnie mi on smakował... Chyba po prostu muszę przyzwyczaić się do tego smaku ^^ Burgery z kolei wyglądają na bardzo pyszne :)
    Widzę, że dzielnie walczysz na siłowni :) Ja dziś z lekka umieram od zakwasów, mam nadzieję, że szybko zejdą, bo chodzę trochę sztywno jak robot :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Przemo też bo ćwiczeniach chodzi jak robot to tylko się z niego śmieje, że się strasznie "wozi" haha :D Ból minie duma zostanie na zawsze :D

      Usuń
  2. A ja dzisiaj jadłam makaron z sosem kurkowym! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Ja nie umiem na siłowni ćwiczyć kompletnie sie na tym nie znać, kiedyś kupiłam karnet na miesiać i raz trener nam pokazał ćw a później miał nas gdzies . No trudno, moze kiedyś : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam było tyle panów, którzy 'wszystko wiedzieli', że dałabyś radę :D :)

      Usuń
  4. Omlet na słodko bym przyjęła <3 chyba czas sobie taki zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę przepis na sos włoski, wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam chlebek moczony w jajku, dawno go nie jadłam, dzięki za przypomnienie :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudna filiżanka! Czy w tym ludziku jest herbata?

    OdpowiedzUsuń
  8. Herbatka z bambusa? Brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń